U brzo razvijajućem svetu digitalnog oglašavanja, programatska monetizacija je postala ključna strategija za izdavače kako bi maksimizovali svoje prihode. Automatizacijom kupovine i prodaje oglasnog prostora, programatska monetizacija pojednostavljuje proces, povećava efikasnost i otvara mogućnosti za veće prihode od oglasa. U ovom blogu, istražićemo osnove programatske monetizacije, kako funkcioniše i zašto je ona bitna za izdavače danas.
септембар 10, 2024
U današnjem svijetu, Ad operacije (AdOps) igraju ključnu ulogu u implementaciji, upravljanju i optimizaciji digitalnih oglasa i upravljanju kampanjama u organizaciji. Ako ste digitalni izdavač, oglašivač ili neko ko posluje u svijetu digitalnih oglasa, onda je za vas ključno da naučite osnovne principe AdOps-a za bolje postavljanje oglasa u organizaciji.
септембар 10, 2024
Dobrodošli na naš novi sjajni sajt!Ponosno vam predstavljamo naša dostignuća u prethodnih 18 meseci. To je bio priličan put, pošto smo uspeli da lansiramo prvu ikada programatičnu mrežu iz Srbije sa više od 50 kampanja do sada sa nekim neverovatnim rezultatima (pogledajte više na: SMN Advertising Network)
септембар 10, 2024